piątek, 25 czerwca 2010

Jedno wielkie "Haii!" + Jedno wielkie "Sorry" :p

Moze najpierw zaczniemy od "przeprosin"? Chcialabym was uprzedzic o mojej niewydolnosc jezykowej, przez ktora nie moge pisac polskich znakow :( Pisze do was (od 24.06 ) z laptopa z angielkim oprogramowaniem, ednak mysle ze jakos sie z tym uporam ;) Druga sprawa jest taka : pewnie znacie mnie juz z bloga : swiatowym-okiem-stardoll.blogspot.com, czy http://swiatowe-metamorfozy.blogspot.com/ (choc tu jest mniejsze prawdopodobienstwo ;d) . Ale dla tych ktozy mnie nie znaja : jestem szarobura uzytkowniczka Stardoll :> Mam makabryczny, sw33tasny nick : 00Sweet_Lady00 ;d Kocham wampiry, a w realu mam na imie Laura. Zalozylam  ten blog, zeby troche "wyluzowac" - hah, nie beda to zwykle , nudne metamorfozy ;) Postanowilam zrobic cos nowego : w mojej KG, lub w komentarzu nalezy sie zglosic i napisac do jakiej gwiazdy mam cie upodobnic! Wszytsko jest darmowe i w zupelnosci bezpieczne (metamorfozy bez hasla, no chyba ze ktos sie uprze ;) Warunki przystapienia do metamorfozy sa nastepujace :

1. Musisz byc obserwatorem bloga
2. Napisac mi w KG/komentarzu swoj nick i imie i nazwisko gwiazdy, do ktorej cie upodobnic
3. Napisac czy chcesz metamorfoze z haslem, czy bez

Cala filozofia ;) Okej, kochani - pozdrawiam was goraco :* Mysle ze bedzie duzo zgloszen ; ciaoo! :D

1 komentarz:

Pamietaj, jezeli chcesz zglosic sie do metamorfozy :
1. Musisz byc obs bloga (jezeli nie masz konta Google, zrobisz je w 5 minut)
2. Napisac to w komentarzu lub mojej KG (00Sweet_Lady00)
3. Miec przynajmniej 3 kosmetyki
4. Napisac w komentarzu/wpisie swoj nick ze Stardoll i imie i nazwisko gwiazdy (lub pseudonim artystyczny) do ktorej cie upodobnic.

Dzieki za komentarz <3