sobota, 26 czerwca 2010

Metamorfoza xXSojoJojoXx - Anahi Portilla

Najwiecej trudu, zajelo mi pisanie twojego nicku ;) Wymyslilas  strasznie trudny C; Ale mam nadzieje ze dobrze przepisalam :> A co do metamorfozy ; jakas taka nie udana mi wyszla xD Zobaczcie sami ;

Ogolem - twarz jest zupelnie inna jak u Anahi ; jest podluzna, a twoja gwiazda ma trojkatna.
Kolor wlosow, tez jest inny ; niby i to, i to blad z brazowymi pasemkami, ale jej (Anahi) blond, jest bardziej "zolty". Ale ja tez popelnilam blad :p Moglam wziasc inna fryzure xD Ta bardziej roztrzapana xD Ale liczy sie efekt :O No nie, liczy sie zabawa, tak lepiej powieziec x)

2 komentarze:

Pamietaj, jezeli chcesz zglosic sie do metamorfozy :
1. Musisz byc obs bloga (jezeli nie masz konta Google, zrobisz je w 5 minut)
2. Napisac to w komentarzu lub mojej KG (00Sweet_Lady00)
3. Miec przynajmniej 3 kosmetyki
4. Napisac w komentarzu/wpisie swoj nick ze Stardoll i imie i nazwisko gwiazdy (lub pseudonim artystyczny) do ktorej cie upodobnic.

Dzieki za komentarz <3